Mikä mahtavan upea ylläri odottikaan postilaatikossa tänään - Hanna lähetti MostlyArtin maljakon, kun oli sitä mieltä, että se huusi päästä hotellin savannihuoneeseen. T-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n on se! KIITOS Hanna!! Olen sanaton.

Olen monituiset kerrat kuolannut MostlyArtin tuotantoa sekä Etsyssä että Hannan blogissa (Hannallahan on kadehdittavan kunnioitettava kokoelma pyttyjä) ja nyt mulla on tuommoinen aarre. Vähänkö hipoo suupielet korvia :)).

Kuvassa uusi vaasi on siis vasemmalla, sen seepraraitaisen olen saanut Hannalta jo aiemmin. Mulla kun on ilo ja onni omistaa muutama Hannan astiamaalauskokeilu :).

I got these ab fab vases from my friend Hanna - the left one is made by MostlyArt and the zebra patterned is painted by Hanna. Both of these treasures of course belong to the hotel's savannah room:

PICT3506%20%282%29-normal.jpg